Sunday, January 6, 2013

Pilates Complete


På måndag ska jag till Pilates Complete som drivs av två energifyllda tjejer och håller till i ljuvliga lokaler på gamla Korsettfabriken i Göteborg. Att hänga upp tavlor i en vacker miljö där människor tränar den 7:e januari måste väl vara något av det smartaste man kan göra tänker jag?! Är det inte så att nästan alla av oss precis har suttit med ett glas bubbel i handen och lovat oss själva att det är i år vi ska bli sunda. Det är nu vi ska börja träna. Det är i år vi ska testa något nytt som Pilates!

Alltså, jag vet att Pilates är långt ifrån nytt. Men säkert nytt för många. Kolla in deras hemsida. De där maskinerna ser verkligen spännande ut.

Takhöjden i lokalen är fantastisk så några av mina sydda girlanger ska jag helt klart packa med mig! I webshoppen hittar ni både sydda girlanger och affischer med tryckta girlanger. Bra va?!

No comments: